Opsigelse af bolig
HaugaardBraad Ejendomsadministration håndteres samtlige udlejningsejendomme og administration heraf. Administrationen kan kontaktes på tlf. +45 98 77 50 30 eller th@haugaardbraad.dk.
Hvordan opsiger jeg min bolig?
Hvis du ønsker at flytte fra dit lejemål hos Dahl&Nygaard, skal du sende os en opsigelse pr. mail til th@haugaardbraad.dk.
Vi sender dig selvfølgelig en bekræftelse, når vi modtager din opsigelse.
Hvor længe skal jeg betale husleje samt el/vand/varme efter opsigelse af lejemålet?
Huslejen/el/vand/varme skal betales i hele opsigelsesperioden som hidtil over Betalingsservice dvs. 3 måneder efter opsigelsen, huslejen m.m. må ikke modregnes i lejers depositum eller forudbetalt leje – dette er med i lejers slutopgørelse.
Hvis du gerne vil flytte ud af din bolig inden opsigelsesperiodens udløb, forsøger Dahl&Nygaard (via HaugaardBraad Ejendomsadministration) at genudleje lejemålet hurtigere.
Hvis det lykkes at genudleje din bolig, inden opsigelses-fristens udløb, skal du naturligvis kun betale leje mv.til genudlejningstidspunktet.
Lejemålet skal under alle omstændigheder være tømt og fraflyttet samt istandgjort senest 14 dage før opsigelsesperiodens udløb, så evt. fejl og mangler kan blive sat i stand i denne 14-dages periode. Du skal betale husleje i istandsættelsesperioden.
Du skal altid meddele os om din nye adresse / bank / tlf. / e-mail – dette er lovbestemt